بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


هزینه های بیخود از جیب بیت المال!

http://axgig.com/images/27829467823191498590.jpg

کاش در برابر جباری هم مدیران باشگاه قدری کوتاه می آمدند و کدورت های دو فصل قبل(دقت کنید دو فصل قبل) را کنار می گذاشتند تا هم استقلال این همه متحمل هزینه و ضرر نمیشد و هم جباری در سال جام جهانی در کشور خودش با پیراهن تیم محبوبش به فوتبالش ادامه می داد!
اگر بنشینیم یک حساب سر انگشتی بکنیم  و ببینیم برای پر کردن جای خالی مجتبی جباری چه میزان هزینه کرده ایم،آنوقت هواداران با هر عقیده و نظری که نسبت به مجتبی جباری دارند،متقاعد خواهند شد که وجود جباری در ترکیب استقلال در مجموع به نفع تیم تمام میشد.
200 هزار دلار برای لاوره+500 میلیون برای مبلعی _یا دادن دو بازیکن تیم به جای وی به استقلال خوزستان+حداقل 400 میلیون برای جمشیدیان +خرید یکی دو مهاجم جهت گلزنی و بهبودی در فاز تهاجمی تیم و ....!
حالا بگویید جباری با یک میلیارد تومان ارزشش را نداشت که حتی با حاشیه های گاه و بی گاهش بسازیم  و کنار بیاییم؟!
بازیکنی که فصل قبل اصلا حاشیه ای نداشت و برای تمدید قرار دادش مبلغی بیش از یک میلیارد و صد نمی خواست(آنهم در مفاد قرار دادش می توانستیم برای هر بازی که میکند مبلغی را در نظر بگیریم)  
بعضی وقت ها با برخی تصمیمات احساسی و شخصی چنان تیشه به ریشه خودمان میزنیم که تا مدتها برای ترمیم و بهبودیمان باید صبر کنیم،کما اینکه در خیلی از اوقات مثل اول خودمان نیز نمیشویم!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 21 / 8 / 1392برچسب:استقلال,فصل نقل و انتقالات,مدیران باشگاهها,علی فتح الله زاده, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com